Skupina Slza vypustila další píseň Fáze pád

09.07.2016 - 13:49

Autor: Dominik Holomáč

Byli velkým objevem před dvěma lety, když představili svůj první hit Lhůta záruční. Řeč je o české popové skupině a hvězdě internetu Slza, pocházející z Prahy. Skupina ve složení Petr Lexa, jinak známý i jako tzv. youtuber Hoggy a Lukáš Bundil má za svou krátkou dobu působnosti na české scéně spousty úspěchů. Nedávno jsme mohli zaslechnout jednu jejich píseň jako titulní v seriálu Přístav a mají na svém kontě i dva České slavíky za Objev roku a Hvězdu internetu.

Jejich debutové album s názvem Katarze, k němuž absolvovali velmi úspěšné turné, obsahuje hodně už úspěšných hitů včetně již zmiňovaného hitu Lhůta záruční, ale i dalších jakými jsou Celibát, Katarze a Fáze pád. Na poslední jmenovanou se zaměříme trochu víc. Autorem textu je Ondřej Ládek jinak známý jako Xindl X a už to slibuje opravdovou lahůdku, protože Ondřej je autorem i většiny předešlých songů. Hudby se ujal už tradičně Lukáš Bundil, který se stará o většinu hudebního doprovodu. Ze začátku by se mohlo zdát, že jde o stereotypně okopírovanou píseň od svých starších sester, ale postupem času se do ní tak zaposloucháte, že si na to ani nevzpomenete. Název Fáze pád i samotný text s trochou nadsázky poukazují na životní zvraty a pády, a že když chceš něčeho dosáhnout, musíš se zvednout ze země a jít si za vším co chceš naplno. To koneckonců kluci ukazují i ve videoklipu k písni, kdy Petr Lexa v roli nového učně v řeznictví je stále ,,šikanován“ zkušenějšími řezníky, dokonce i zmlácen na plese. I přesto se zvedne a jde si za svou milovanou. Věřme, že píseň bude úspěšná jako její předchůdkyně a posluchači si ji oblíbí.

Dominik Holomáč

Fotogalerie

Server Error